FAQ

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Termin wysyłki towaru jest określony na każdym produkcie, np. produkty z terminem 24h wysyłamy tego samego dnia dla zamówień złożonych do godziny 14. W skład zamówienia mogą wchodzić jednak produkty z dłuższym terminem realizacji, dlatego ostateczny termin wysyłki zamówienia jest zawsze podany w podsumowaniu Koszyka.

Jakie formy płatności akceptujecie?

W sklepie internetowym Aserto można zapłacić za pomocą szybkich płatności online (BLIK, karta płatnicza, przelewy24) lub poprzez przelew tradycyjny, wybierając opcję płatności: proforma. Dla stałych Klientów dostępna jest również opcja przelewu odroczonego, zgodnie z przyznanym limitem kupieckim.

Czy oferujecie gwarancję na sprzedawane produkty?

Aserto udziela 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty sprzedaży na towary oznaczone jako: NIOP, NIOP N/A, NSIL 1, NSIL2, REI. Natomiast na towary z rynku wtórnego, oznaczone jako: USI, warunki gwarancyjne każdorazowo ustalane są indywidualnie. Dokładne informacje na temat gwarancji znajdują się w Regulaminie, dostępnym w stopce strony.

Jak działa proces zapytania ofertowego?

Na towary, które nie mają podanej dostępności albo ceny, można złożyć zbiorcze zapytanie ofertowe w zakładce Zapytania. Zespół Aserto w możliwie najkrótszym terminie przygotuje ofertę, która zostanie wysłana na podanego maila, a dla Klientów posiadających konto, będzie ona również dostępna w historii zapytań i ofert.

+48 693 309 132

reklamacje@aserto.pl